Saturday 5 March 2011

PeRmULaAn

di suatu petang...
kebosanan melanda diri,mencari kerja yang aq xpasti nak buat ape lagi..haha..di dalam rumah block 5 pangsapuri melewar berpenghuni seramai 7 orang bagaikan tiada penghuni,senyap je rumah nie(bosan gila)..
oh mizan!! ni lah blogger aq yang mana aq menyapa rakan aq mengajar cara membuat blogger nie...padahal "bapok senangnya"..malas nk mencuba la katakan..adesssh..pape pon aq seronok ngan blog nie..wat aq ase hilang bosan_nk type pape je pon...biasa la mula2, ase xcited sgt2..."auw" gediknya..


inilah saya miezan aka panjang aka chik..nama diberi ahmad hamizan bin ahmad zaki,anak ke 3 dari 5 adik beradik,lahir di kuantan(HTAA).saya memang anak jati pahang.saya adalah anak pasangan encik ahmad zaki bin abu samah dan maznah binti ariffin dan saya mempunyai kembar yang gila-gila otaknya...setiap orang ada cita-citanya...tentang cita-cita saya agak musykil lagi..haha.ekonomi pon turun naik jer..blaja pon masih dalam separuh jalan..tapi impian saya agak tinggi juga macam tuannya....

 "fixie der"
 inilah impian ku nak capai...al-maklum suka jalan2 kan,xsuka duk umah jer..

"hummer der"
 inilah salah satu yang aq impikan coz ada lecterur aq perli aq xboleh bawak kete kecik2,kene bawak kete tinggi2 coz aq panjang gler...haha
 "canon der"
aq akan beli canon ni xlama lagi...haha..aq suka photography,kenapa canon cz aq pnya kakak dah beli nikon...


tu jela citer untuk 1st time aq luangkan masa bersama blog ni..pape pon thanks 4 watching and selamat beramal....hahaha...=)

No comments:

Post a Comment